Monday, February 1, 2016

Berhujung Minggu Di Taman Layang-Layang, Kepong.

Salam Isnin rakan-rakan alam maya yang dikasihi sekalian ^_^..
Ahad lalu ME sekeluarga ke Taman Layang-Layang, Kepong tunaikan hajat kakak iman nak main layang-layang.. hihi Kata peminat upin ipin kan, apa yang upin ipin main semua dia nak main.. layan kan jela selagi boleh.
Lama sungguh tak ke sini sejak beranak anak kedua ni hahaha.. terperap je kat rumah, weekdays pergi ofis balik rumah duk diam-diam. huhu.. baby irdina dah masuk 6 bulan baru la nak keluar berjimba.
Seronok sangat ke taman layang-layang ni, peniaga-peniaga pun ramai dah macam pasar pulak tapi jual makanan jela. kalau nak pergi bawa duit banyak-banyak tau!

Chocolate by Kopi Leh Dhia.. Sedap!
happy reading uolss...

Love,
mama eija

6 comments:

  1. Wah seronok kakak iman dapat main layang-layang ye.

    Comey nye baby irdina tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu ler.. Tiap minggu ajak ke sana.. Hihi

      Delete
  2. Jelas terlihat keceriaan si kecik tu bermain. Yg dlm stroller pun riang nampaknya. Kena pegi selalu ni Eija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Nampak gayanya begitu ler. Sb ada byk lg mknan eija tak rs lg kat sana hahaha

      Delete
  3. Ni mak nak tanya, kakak main layang layang ke main buih sebenarnya ni hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Asalnya main layang2.. Tak tertgkap pulak time dia main :D plbuih ni mainan kedua.. Keknya pak nya pulak kena main layang layang hahahaaa

      Delete