Tuesday, April 8, 2014

Jom Sign Up

Saya amat  mengalukan anda menjadi sebahagian ahli Shaklee menerusi mamaeija91.blogspot.com. Selain sebagai pengguna Shaklee  kita juga dapat menjana pendapatan secara part time/full time. Dengan Shaklee, anda adalah CEO perniagaan anda!
Alhamdulillah, tanpa saya sedari imbuhan yang saya perolehi dari Shaklee sekarang tidak pernah terfikir pun buat sebelum ini. Asalnya hanya untuk makan supplemen untuk diri sendiri sahaja. Secara tak lansung boleh menambah pendapatan keluarga dengan mencukupkan apa yang tak cukup. Maklum sahajalah tinggal di Bandar ini memerlukan kos sara hidup yang tinggi  Kini saya juga mampu menjana pendapatan walaupun secara part-time, masih bekerjaya  dan paling penting rumahtangga bahagia. Perubahan berlaku sedikit demi sedikit. InsyaAllah 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli@ pengedar Shaklee?


Anda boleh mendaftar dengan bayaran sebanyak RM65 dan bayaran pos RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah Sarawak, atau membuat pembelian sebanyak 200uv iaitu dalam lingkungan RM680 untuk mendapat keahlianPERCUMA. Anda hanya perlu menghubungi saya & saya akan uruskan pendaftaran atau datang sendiri ke branch terdekat dengan menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.

Apa kelebihan menjadi ahli?

* boleh membeli produk dengan harga ahli & dapat bonus hasil pembelian/jualan setiap bulan 5% hingga 21%
* jika berminat untuk serius berBisnes,  group exclusive kumpulan Money Booster & Lady Boss di FB.
* Modal Kecil. Tak perlu simpan stok bagi yang nak berbisness.
* Pelbagai insentif istimewa

jom berkenalan dengan team super duper powerrr !! klik link, layan video our team ;) 
http://goo.gl/pmXtfk

Apa kelebihan mendaftar dengan mamaeija91.blogspot.com?
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli (boleh email ke mizeija91@gmail.com untuk mengetahui Pricelist Shaklee). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.

Sekiranya anda serius berbisness Shaklee, anda akan dimasukkan ke dalam group exclusive tutorial kami untuk mendalami ilmu perniagaan, produk & konsultasi kepada pelanggan. Di sini anda akan ditunjukkan bagaimana cara menjana pendapatan 3, 4 dan 5 angka bersama Shaklee.

Kami menawarkan training & guidance berterusan kepada anda, tidak kira di mana anda berada di seluruh Malaysia. Tidak perlu menghadiri kursus setiap minggu, tidak perlu meninggalkan anak kecil untuk maju dalam biz Shaklee. Semuanya di hujung jari anda.

Dengan ilmu, disiplin dan kerajinan, kami pasti anda juga boleh berjaya seperti yg lain. InsyaAllah.

Hanya kita yg boleh mengubah nasib diri, keluarga. InsyaAllah...

Berminat? Boleh hubungi saya di:
H/P: 0199086965
Email: mizeija91@gmail.com

Jangan bertangguh, Ayuhhh daftar jadi ahli!


No comments:

Post a Comment