Thursday, February 20, 2014

Interferon - Kenali Sistem Imun Kita

Interferon - Kenali Sistem Imun Kita

Apakah interferon?

Merupakan sejenis protein yang dibebaskan oleh sel apabila dijangkiti virus, bakteria, parasit atau sel tumor. Interferon merupakan sebahagian daripada imun yang tidak spesifik yang menjadi pertahanan barisan depan . Dia akan berkomunikasi dengan sel-sel lain dan menggalakkan penghasilan sel-sel pertahanan yang lain untuk menghapuskan sel-sel asing yang memasuki badan.
Apabila badan dijangkiti kuman, sel akan menghasilkan interferon untuk membunuh mereka. Namun, jikalau kuman terlalu banyak, sel badan tidak mampu lagi menghasilkan sistem imun ini. Ketika itulah sistem imun badan menjadi lemah dan anda akan dijangkiti penyakit.
Apalagi jika anda mempunyai penyakit yang memang melemahkan sistem imun, contohnya barah, terapi steroid berpanjangan, diabetes dan sebagainya.

APA YANG ANDA PERLUKAN

Immune booster atau penggalak imun – NUTRIFERON – yang merupakan kemajuan terbesar dalam sains sistem imun

Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.. Jadi kalau dia sendiri yang menemukan interferon, mestilah dia tahu bagaimana untuk menggalakan penghasilan interferon. Betul tak?
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia

Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.
Rumusan Berpaten Yang Eksklusif

NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.
Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
CARA PENGAMBILAN

Satu minggu sekali sahaja untuk mereka yang sihat, ATAU,
Satu paket sehari (atau, jika perlu),di minum bersama air. Sila minum secepat mungkin selepas dibuka kerana ianya mudah menyerap kelembapan.

Siapa yang memerlukan NutriFeron?
  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidsophobia (penyakit anjing gila), herpes dan HIV. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit. Tapi harganya sangat lah mahal… Tak mampu akak

Perlu ke menggunakan  interferon untuk mencegah kanser jika ada cara semulajadi yang lebih murah?

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Puan Eija
♥ sms/whatsApp: 019-9086965
♥ Emel : mizeija91@gmail.com atau wajajjc2734@yahoo.com
♥ Fb:  https://www.facebook.com/Szishoppe sila klik LIKE utk info terkini




No comments:

Post a Comment