Wednesday, July 2, 2014

SET MIGHTY 3 GEMS

MARHABAN YA RAMADHAN

Alhamdulillah... Beberapa hari lagi kita akan menyambut Ramadhan.. Tak sabarnya rasa, rindu suasana bulan Ramadhan. Set Mighty 3 Gems adalah set kesihatan yang disarankan kepada golongan yang mempunyai masalah cepat letih, individu yang bekerja berat dan sebagainya. Selain itu, ibu yang menyusukan bayi dan ibu hamil sememangnya memerlukan nutrisi yang secukupnya.



Mari kita lihat apakah kepentingan ketiga-tiga suplemen ini:-

[] ESP -
Didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat daripada 100% non-GMO soy protien yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. Kesan positif mengambil suplemen ini adalah:-

Bantu kekal bertenaga sepanjang hari.
Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat.
Sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Pasti cun di pagi raya nanti.
Gabungan kalsium dan protien di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja kesayangan anda sepanjang bulan ramadhan.

Rasa oren yang menyegarkan!

Rumusan esklusif Opticarb memberi kita KARBOHIDRAT bagi daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera.
Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa.
Jika diminum selepas berbuka Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur.

[] MEALSHAKE
Berperisa vanila yang pati memikat rasa! Ia membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting.

Sumber kaya dengan kalsium, dan serat yang membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa.
Sumber vitamin lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan sahur.

Jadikan ramadhan tahun ini penuh bermakna dan cergas dari awal sehingga menjelang Syawal.

Hubungi Eija sekarang untuk mendapatkan Set Mighty 3 Gems untuk kekal sihat, cergas dan bertenaga. Exclusive konsultasi dari eija untuk hasil yang terbaik :)

0199086965 Call/Wssap/Sms


No comments:

Post a Comment