Wednesday, May 14, 2014

APA YANG PERLU ANDA TAHU MENGENAI ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE

Jika saya diberikan tiga perkataan untuk mengisahkan perihal ESP Shaklee ini ia tidak lain dan tidak bukan, tidak ada perkataan selainnya yang dapat menggambarkan dengan lebih baik sifatnya iaitu "Hot Selling Product". Orang kita biasa sebut kalau barang tu laku sangat sampai terlajak laris, pisang goreng panas. Kalau tajuk entry ni diberi nama ESP Shaklee ialah pisang goreng panas, OK tak?? Hehehe…



Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee
Kalau ada orang tanya, "What so great about this product?" atau "Ape yang best sangat pasal ESP Shaklee ni?" Macamana agaknya nak jawab? Nak mula dengan testimoni pengguna atau nak terangkan pasal apa yang ditawarkan oleh produk hot goreng pisang panas ni? Biasanya saya akan bagitahu tentang kebaikan, manfaat, kelebihan, pendek kata, yang bagus-bagus aje diceritakan dulu. Sebab apa? Sebab orang akan ingat awal-awal sahaja, yang kita terangkan berjela-jela kat belakang memang kirim salam lah jawabnya untuk orang nak ingat.

Ingat 3 manfaat utama ESP Shaklee yang ringkas dan mudah diingat:

"Awet muda, memberikan tenaga & mencegah kanser"

As simple as that.

Awet Muda
Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.. Selain itu ia merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Memberikan Tenaga
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Mencegah Penyakit & Kanser
Untuk orang lelaki dan perempuan, genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat. Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
Ciri-ciri ESP Shaklee yang sangat bagus sampai semua orang pun mesti ada testimoni sendiri setelah mengamalkannya.
Protein Non-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino. - ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Apa benda Non-GMO ni?
Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya. Shaklee meluluskan hanya penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

So, pergi check label produk protein yang anda ambil sekarang ini, ada tulis GMO atau Non-GMO.
ESP Shaklee lebih berkesan pabila diambil bersama vitamin-vitamin yang lain seperti Vitamin C, Vitamin E, B-Complex, Meal Shake, Alfalfa Complex, Zinc Complex, Vitalea dan lain-lain. Kombinasi beberapa vitamin Shaklee bersama ESP Shaklee menjadikannya sebahagian daripada set-set berikut:

Set Kecantikan (Kelihatan awet muda remaja)
Set Tambah Berat Badan.(Weight Gain Set)
Set Penjagaan Kulit Cantik (Bebas jerawat, jeragat, garis halus kecil dll)
Set Kehamilan atau Kesuburan (Membantu membetulkan kitar haid)
Set Mengandung (Ibu mengandung yang mengalami morning sick teruk dan sering letih)
Set Bersalin dan Berpantang (Mengembalikan kekuatan & menyembuhkan luka dalaman ibu bersalin)
Set Menyusu (ada 3 jenis set menyusu mengikut bajet)
Set Turun Berat Badan (Buang lemak-lemak degil dengan teknologi yang ditawarkan Shaklee)
Set Selepas Pembedahan dan Patah Tulang (Sembuhkan luka dalam)
Set Kencing Manis (Untuk keringkan luka akibat kencing manis)

Set Abang Power (Khas untuk sang suami)

berminat?? Hubungi 

♥ FB Personal: Puteri Ayahbonda
♥ FB Page: SZI Shoppe
♥ Email : mizeija91@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 0199086965
♥ COD Area: Subang Jaya, Shah Alam & Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment