Sunday, May 17, 2015

Pengedar Shaklee Bertauliah Subang Bestari

Assalamualaikum & salam hujung minggu...

Alhamdulillah... Hari ni dapat perlepasan dari hubby untuk menghadiri shaklee product workshop yang berlangsung di Shaklee Hq The Pinnacle, Sunway..


Jika sebelum ni eija hanya makan sendiri dan sharing dengan ahli keluarga serta rakan2 terdekat tentang keistimewaan produk. Dapat la tambah duit poket sikit hihi.. Hampir dua tahun dah merasa bonus dari shaklee.. join member selepas berpuas hati dengan set berpantang dr shaklee yang superb pada disember 2012... tapi eija sign up as member march 2013 :)

setiap 14hb @ 15hb shaklee akan bayar bonus bagi mereka yang layak!
alhamdulillah.. Tapi buat secara tak serius sangat.. Kalu buat betul2 mungkin boleh jadikan income tetap kot yer.. Doakan eija berjaya yer kawan-kawan.. Hajat nya nak behenti keje nak buat income dari rumah je sambil jaga anak2 tapi belum ready lagi.. :)

Wellness workshop yg di anjurkan shaklee ni rupanya best sangat. patut laa ada datang berkali-kali.. Bayaran pun tak la mahal sangat rm40 per pax incl. Lunch... Kalau nak menjual sesuatu produk haruslah ada knowlegde lagi lagi produk kesihatan tak boleh kita main hentam kromo je kannn..


Alhamdlillah.. Graduated! From shaklee university... InsyaAllah akan berikan yang terbaik buat customer customer yang tersayang.. Pastikan anda semua mencari distributor yang bertauliah supaya anda akan dapat bimbingan konsultasi yang sepatutnya dan cara pemakanan vitamin dengan cara yang betul. INGAT yer tak semua pengedar shaklee sah shaklee itu mempunyai sijil yang menunjukkan beliau menghadiri kelas nutrisi..

last projek -presentation ttg salah satu produk shaklee.. tajuk diberikan oleh nutritionist :)
okayyy.... sesiapa nak dapatkan atau nak bertanya tentang shaklee boleh la hubungi eija yer... pastikan soalan anda akan terjawab mengikut piawaian ^_^... COD sekitar Subang Bestari, Subang Perdana, Kampung Melayu Subang.. dan kawasan yang berdekatan dengan nya....

---> 0199086965 eija
---> Shaklee ID : 910618
---> Facebook : Eija Ismail

3 comments:

  1. wahhh, congrats eija..moga terus berjaya dan berjaya..amin..

    ReplyDelete
  2. gud luck eija..semoga terus sukses..seronok kan klu dpt dok rumah benti kena dok ngan anak!

    ReplyDelete