Thursday, November 6, 2014

KEMPEN #DRUGFREE


Sihat merupakan anugerah dan nikmat yang Allah S.W.T kurniakan kepada setiap manusia. Oleh sebab itu menjaga kesihatan adalah satu ibadah yang amat penting. Pelbagai cara dan petua untuk menjaga kesihatan, ada yang menggunakan senaman, penjagaan diet, persekitaran, mengambil ubat-ubatan dan sebagainya. 

Disini, mama ambil pendekatan bagaimanakah untuk sihat tanpa menggunakan ubat sebaliknya bertukar kepada penggambilan supplement. seperti yang kita sedia maklum, dipasaran banyak sekali ubat-ubatan yang dihasilkan. ada yang berkesan, ada pula yang tidak berkesan malah mendatangkan kemudaratan dan boleh membawa maut.. Nauzubillah... (ajal maut di tangan Tuhan, tapi kita harus berusaha untuk dapatkan yang terbaik)

Apa kata mereka :





Dan banyak lagi yang kita tidak tahu...

Satu Kempen yang dianjurkan sempena Promosi Omega Guard (Minyak Ikan Terbaik Dunia) beli 6 dapat 7. minyak ikan terbaik didunia. Satu botol untuk pelbagai fungsi untuk 5 golongan.


 Klik sini ---> http://vimeo.com/110687193 tonton videoclip menarik

Semua orang tahu tentang kabaikan minyak ikan tetapi ada juga yang terlepas pandang, disini mama senaraikan secara ringkas tentang kebaikan Omega Guard.


Hubungi mama segera untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari mama. Beli hari ni dapat hari jika anda tinggal sekitar Shah Alam, Petaling Jaya, Lembah Klang. Beli hari ni dapat esok atau lusa untuk mereka yang tinggal di luar kawasan selangor, penghantaran dengan POSlaju & Gdex Express

Hotline 0199086965 mama eija
Shaklee iD : 910618
FB Page : SZI Shoppe
Email : mizeija91@gmail.com


1 comment:

  1. Bila sihat, nak beribadah pun mudah.
    Imagine orang tua yang sakit lutut.
    Tetpaksa dok atas kerusi..
    Kan dah hilang sikit nikmat ibadat tu.

    ReplyDelete