Thursday, September 18, 2014

Alfalfa : Pencuci Keseluruhan Tubuh

Alhamdulillah, sempat lagi saya update blog hari ni, saya nak share sedikit pencuci yang berasaskan tumbuh-tumbuhan. Bila nak bercerita tentang pencuci keseluruhan tubuh, boleh je cuci pakai sabun mandi. Hehehe, tapi yang ni lain, kalau nak cuci badan, nak cuci betul betul, nak buang toksik, kenalah cari pencuci dalaman, kasi buang semua dalam perut, dalam darah, dan macam macam lagi organ dalaman yang dah dikotori. Tapi apa yang bagus nak makan ? Jawabnya ALFALFA SHAKLEE !!!!


 Alfalfa Shaklee

Itulah dia the amazing Alfalfa! Ya, alfalfa bukan untuk tambah susu saja ya. Alfalfa adalah bahasa Arab untuk “Bapa Kepada Semua Makanan”. Akar herba yang mengagumkan ini, tumbuh sangat dalam ke dalam tanah untuk menyerap nutrien penting dan mineral yang terdapat jauh di dalam bumi. Alfalfa adalah dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang aliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan. Hanya alfalfa yang mempunayi kualiti terbaik digunakan dalam Alfalfa Shaklee. Ditanam di California tanpa pestisid, hormon sintetik, bahan kimiaatau baja bukan organik,menjadikan ia alfalfa berkualiti tinggi.

Manfaat Alfalfa

Selain ciri-ciri sebagai pembersih badan dan penyahtoksik, alfalfa juga mempunyai banyak faedah lain.

Membantu dalam pencernaan, anti-radang, anti-artritis dan anti-bakteria.
Membantu dalam penyembuhan ulser, gout, sakit tumit, sakit perut, alahan dan pembaikan cakera tulang belakang (disc).

Mengawal tahap gula dalam darah dan membantu menurunkan paras kolesterol.

Hubungi Mama Eija Untuk Mendapatkan Alfalfa Shaklee Anda Sekarang
0199086965

2 comments:

  1. Banyak kebaikan Alfafa ni kan..
    saya ada belikan husband sy Alfafa ni sebab dia alergik teruk.. cuma tulah kekadang lelaki ni mkn vitamin @ supplement tak konsisten.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju!!... kena remaind je kan... hehe alasan dia tak suka makan vitamin2 ni :)

      Delete