Thursday, September 4, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SUBANG: VITA-LEA SHAKLEE BAHAYA!!!

Apa?? Vita-Lea Shaklee BAHAYA?? Biar betul ni?? Dah dua tahun saya makan Vita-Lea ok je! Memang betul Vita-Lea BAHAYA tetap hanyalah bagi mereka yang mengalami situasi-situasi tertentu. Sebelum saya terangkan lebih lanjut kepada siapa Vita-Lea Shaklee ni bahaya, jom kita berkenalan dulu dengan multi-vitamin yang amat terkenal di seluruh dunia ini.
Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin yang pertama dicipta di dunia iaitu pada tahun 1915. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana di sarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
Tablet Vita-Lea disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina dan dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai Eksplo-Tab. Vita-Lea merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas terlarut dalam air dan juga tubuh anusia. Mineral yang terkandung di dalamnya juga mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.
Awas!! Vita-Lea BAHAYA!!!

Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:
•    Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.*
•    Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan
tisu.
•    Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
•    Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
•    Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.
Kenapa Vita-Lea Bahaya??
Sememangnya Vita-Lea mengandungi banyak manfaat TETAPI ia menjadi BAHAYA jika anda berada dalam situasi berikut. Oleh yang demikian, sebelum anda membeli multi-vitamin Shaklee ini atau apa sahaja vitamin Shaklee, anda perlu berterus terang dengan dengan Pengedar Shaklee anda, mengenai masalah kesihatan yang anda hadapi. Dengan maklumat yang anda berikan akan membantu Pengedar Shaklee tersebut akan membantu beliau mencadangkan jenis vitamin yang sesuai untuk anda.
Anda dinasihatkan untuk mendapat nasihat pakar kesihatan atau doktor terlebih dahulu sebelum mengambil Vita-Lea Shaklee sekiranya anda mengalami salah satu daripada situasi di bawah:
1) Pesakit SLE – Vita-Lea mengandungi alfalfa. Pesakit SLE tidak disarankan untuk mengambil sebarang suplimen yang mengandungi alfalfa. Kerana alfalfa mengandungi asid amino L-canavanine yang boleh mencetuskan serta meningatkan keradangan pesakit SLE.
2) Mereka yang mempunyai masalah alahan dengan herba kerana Vita-Lea Shaklee mengandungi herba iaitu alfalfa.
3) Pesakit Thalassemia (terutamanya Thal. Major) kerana Vita-Lea Shakle diformulasikan dengan Zat Besi. Pesakit Thalassemia sendiri mengalami bebanan berlebihan zat besi dalam badan.
4) Mereka yang mempunyai masalah Hyperthyroid. Pesakit ini mengalami masalah kadar iodin yang tinggi dalam darah. Vita-Lea mengandungi iodin, ini akan meningkatkan lagi paras iodin dalam tubuh pesakit dan mungkin akan menyebabkan keradangan.
Jadi, jika anda mengalami situasi kesihatan seperti yang dinyatakan di atas, ANDA PERLU MENDAPAT NASIHAT DOKTOR ATAU PAKAR KESIHATAN SEBELUM ANDA MENGAMBIL VITA-LEA SHAKLEE. Jika tidak, Vita-Lea Shaklee mungkin BAHAYA kepada anda! Tetapi, jika anda tidak mempunyai sebarang masalah kesihatan, ayuhlah ramai-ramai kita mengambil multi-vitamin yang terbaik di dunia ini!!

berminat?? contact me okay...
♥ FB Personal: Eija Ismail
♥ Shaklee ID: 910618
♥ FB Page: SZI Shoppe
♥ Email : mizeija91@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 0199086965 mama eija
♥ COD Area: Subang Jaya, Shah Alam & Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment