Thursday, October 30, 2014

Shaklee : Collagen Powder

Alhamdulillah, sebelum ini mama ada berkongsi dengan anda kepentingan kolagen dari sumber ikan, bukan dari sumber haiwan darat. Apa maksudnya itu ? Maksudnya mama nak perkenalkan anda dengan Collagen Powder Shaklee. Produk Shaklee untuk kecantikan kulit dan kesihatan. Apa yang menarik ? Jom baca lagi.



Apa Itu Kolagen

Kulit anjal adalah satu tanda bahawa seseorang mempunyai kolagen yang mencukupi, kuat bahan seperti simen yang mengikat bersama sel-sel badan anda. Kolagen adalah tisu struktur dan ia digantikan dengan perlahan-lahan. Ia diperbuat daripada protein berserabut. Malah, kolagen terdiri daripada 30 peratus daripada jumlah protein badan. Gentian putihnya kuat, lebih kuat daripada dawai keluli saiz yang sama, dan kuning rangkaian elastik, yang dipanggil elastin, membentuk tisu penghubung yang memegang badan kita bersama-sama.

Fungsi Kolagen

Kolagen menguatkan kulit, saluran darah, tulang, dan gigi. Ia adalah simen intraselular yang memegang bersama sel-sel dalam organ-organ dan tisu pelbagai. Kolagen adalah salah satu protein yang paling berharga di dalam badan manusia. Seseorang yang telah sakit, atau yang telah diet sangat rendah protein, sangat sering melihat otot dalam beliau lengan dan kaki mula mengendur, yang merupakan satu tanda bahawa mereka mungkin telah hilang kolagen.



Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.



Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Call Mama Sekarang untuk tempahan
Hotline : 0199086965 mama eija
Personal FB : EIJA ISMAIL
Page FB : SZI Shoppe
Email : mizeija91@gmail.com


2 comments:

  1. Macam-macam kolagen saya dah cuba.
    Sekarang dah malas pulak..

    ReplyDelete
  2. Dr. try la yang ni pulak cmfirm jatuh cinta hihi :)

    ReplyDelete