Wednesday, October 8, 2014

SELIM MELIM YUKK!!

Salam sejahtera, apa kata hari ini kita tengok apa yang menarik tentang set kurus Shaklee. Jom kita tengok, apa yang boleh kita dapati dari set kurus shaklee ini. Ramai juga yang dapat manfaat dari set ini. Memang keperluan kita, nak mudahkan kita kurus, walaupun kita dah penat buat senaman itu ini tapi tak jadi juga. Setiap produk dalam set ini ada fungsi tertentu.

Set Kurus Shaklee

Dalam set kurus shaklee, ada banyak produk, dan tak semuanya kita perlu ambil. Tapi dalam set kurus, kita boleh pecahkan satu mekanisme. Set kurus shaklee bertindak dalam konsep bina otot, bakar lemak, dan detoks. Setiap hari dengan suplemen ini, insyaallah akan berkesan. Dalam set ini, ada 5 produk utama yang boleh diambil oleh kita semua.



1. Cinch Shake Shaklee
Dalam cinch shake, ada formula khas leucine. Sebelum ini pun saya ada menyebut tentang fungsi Leucine. Ianya membantu dari segi sintesis protein, di mana pembinaan otot amat penting untuk kurus. Jisim otot perlu dipelihara supaya dapat meningkatkan metabolisme dan seterusnya membakar lemak. Biasanya, jisim otot akan menurun atau mengecut kerana badan terlalu penat membuat aktiviti, atau semasa kita sedang berpuasa atau tidak makan. Jadi pentingnya fungsi Leucine dalam set kurus shaklee.

Seperti yang saya sentuh sebelum ini, kita boleh tambah ESP Shaklee , tapi caranya amat berlainan sedikit. Jika kita kurang bersenam, kita boleh gunakan ESP sebagai pengganti makanan. Maknanya sarapan boleh dikurangkan dari berminyak dan berlemak kepada diet protein yang lebih sihat. Lagi-lagi info mengenai ESP klik SINI

3. Lecithin Shaklee
Lecithin membantu mengemulsi lemak, ianya membantu penyerapan lemak. banyak kebaikan lain juga, ianya membantu supaya vitamin dapat larut dalam darah. Banyak lagi fungsi dan kebaikan Lecithin ini, boleh baca di artikel saya sebelum ini.

4. Alfalfa Complex Shaklee
Alfalfa yang dikenali sebagai raja makanan, terkenal sebagai milk booster untuk para ibu. Tapi secara dasarnya, Alfafa berfungsi sebagai detoks kepada lemak yang telah di sedut oleh lecithin. Selain itu Alfalfa juga mampu mengawal selera makan kita. Tak rugi kalau ambil Alfalfa Shaklee , sebab banyak juga manfaat Alfalfa yang lain yang anda boleh baca di SINI.

5. Herb-lax
Herb-lax ini ialah julap Shaklee, hihi... memang kalau ambil ini, memang ramai mengakui akan senang membuang pada keesokan hari. Jadi, kuasa detoks yang bagus boleh didapati dengan mengambil herb-lax shaklee.

Tips Untuk Wanita Berpantang
Selain mengamalkan set kurus shaklee, kiranya kita perlu juga mengambil kira tips asas untuk turunkan berat badan. Contohnya ialah makan dengan kerap dan kunyah dengan perlahan. Jadi perlu juga aktif bersukan dan bersenam. Boleh baca entry khas untuk wanita selepas bersalin di sini.

Permakanan Yang Sihat

Selain itu, jangan lupa untuk menjaga diet yang seimbang. Kita perlu tahu juga beberapa makanan yang membantu untuk kita kekal slim dan boleh memecahkan lemak. Anda boleh baca 13 makanan yang bagus untuk membuang kesan degil lemak yang melekat pada badan anda.

Bagaimana Nak Order??

Hubungi : 0199086965 mama eija
Page FB : SZI Shoppe
Email : mizeija91@gmail.com
COD area : Shah Alam, PJ, Lembah Klang (Oder hari ni dapat hari ni)
POSLAJU GDEX (Oder hari ni dapat esok, atau 2hari bekerja)

6 comments:

  1. Bagus juga set ni kan sis... kawan sy ada cuba ni.. :)

    ReplyDelete
  2. tq for sharing..
    salah 1 ubat kurus y paling selamat kan..

    ReplyDelete
  3. Waaahhh..nampak macam best.
    Tapi, saya tak perlu sebab dah terlebih kurus.
    BMI = underweight.

    ReplyDelete