Saturday, October 25, 2014

SET PENYUSUAN SHAKLEE - KEKAL CANTIK & LANGSING

Hari ini mama nak kongsi kan sedikit ilmu yang mama pelajari tempoh hari ketika hadiri satu bengkel nutrisi. Alhamdulillah, mama sendiri juga mengguna kan set penyusuan shaklee sudah hampir 2 tahun.Satu kelebihan bagi ibu menyusu anak mereka dengan susuibu ialah mereka boleh kekal langsing kerana penyusuan itu sendiri membantu membakar kalori si ibu!
Pengambilan supplement membantu ibu sihat dan anak membesar bagai juara.
Walaupun si ibu hanya fokus dengan 6 vitamin penyusuan namun percaya atau tidak vitamin itu juga membantu ibu mempunyai badan yang langsing , kulit yang sihat dan anggun.

  • ESP Shaklee - membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak. Esp mengandungi protien dan kalsium dan komposisi utama susuibu ialah protien dan kalsium. klik SINI untuk info ESP. 

  • Vitalea - multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu sihat dan tiada masalah rendah HB. Anak juga membesar dengan sihat apabila si ibu mengamalkan pengambilan multivitamin. klik SINI info mengenai Vitalea

  • B Complex - memberi ibu kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit, membantu menstabilkan perasaan dari tekanan dan perlu untuk pembesaran bayi kerana B complex perlu untuk membina sel darah merah. klik SINI untuk info mengenai Bcomplex.

  • Vitamin C - ia juga dikenali vitamin yang mencegah kemurungan dan bagus untuk kulit si ibu dan bayi. Membantu meningkatkan imun sistem bayi. klik SINI info vitamin C

  • Ostematrix - membantu mengurangkan risiko osteoporosis dikalangan ibu yang melahirkan dan menyusukan anak. Penting untuk perkembangan tulang dan sistem saraf anak. OSTEMATRIX Bukan Sekadar Kalsium

  • Alfalfa - terkenal sebagai milk booster kerana ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu. Ia juga vitamin kecantikan dan membantu si ibu mempunyai kulit yang cantik, sihat luar dan dalam.


6 vitamin ini terdapat dalam Set 3M seperti mama senarai kan di atas.

Omega dan Lecitin - bagus untuk otak anak dan paling best ia bantu ibu kekal langsing secara sihat tanpa mengganggu perkembangan otak dan tubuh anak.

 


Dapatkannya hari ini!

Call/sms/Wssap Hotline 019-9086965 mama eija
Email : mizeija91@gmail.com @ pm di Fanpage SZI Shoppe
FB Personal EIJA ISMAIL

2 comments:

  1. Bagus dari ambik pil pelangsing yang boleh risk the kidney.

    ReplyDelete
  2. bagus info ni..tapi aida belum bersedia nak amik supplement lagi..mungkin lepas ni kot..lepas bersalin..hehee

    ReplyDelete